Friday, March 18, 2011

urut lelaki di kota bharu

salam,

ramai yang bertanya kepada saya melalui email ( massage.kb@gmail.com ) bertanyakan mengenai tukang urut. okay sebenarnya saya adalah seorang yang bekerja pada siang hari dan hanya mengurut pada malam hari. jika tuan hendak mengurut dengan perempuan, memang tiada.

untuk pengetahuan tuan-tuan, saya pernah menghadiri kelas urut thai dan selalu mengambil peluang untuk belajar mengenai teknik mengurut di negara2 yang lawati, terutamanya di s.e.a.

harap tuan tidak membayangkan saya sebagai penyedia khidmat pelacuran di kota bharu. sekiranya tuan ada niat lain, saya mohon untuk tidak menghubungi saya. saya hanya menyediakan urutan untuk membuat tuan merasa rileks.

harap maklum dan salam hormat.

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Urutan lemah tenaga batin boleh ke??kalau boleh sila wassap sy 01126969579

    ReplyDelete
  4. Urutan lemah tenaga batin boleh ke??kalau boleh sila wassap sy 01126969579

    ReplyDelete